SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bollywood z Pakosińską w nowym spocie UPC (wideo)

W telewizji ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej UPC z udziałem Katarzyny Pakosińskiej. Spot utrzymany w konwencji filmów Bollywood przygotowały firmy Draftfcb + Ad Fabrika, FilmWorks i Media Vest.

Nowa odsłona kampanii UPC reklamuje zalety potrójnej usługi w tej sieci – czyli telewizji cyfrowej, internetu i telefonu. Jednocześnie przekaz informuje, że telewizja cyfrowa jest obecnie dostępna w promocyjnej cenie 50 zł miesięcznie.

Akcja opiera się na 30-sekundowym spocie z artystką kabaretową Katarzyną Pakosińską, nawiązującym do konwencji filmów Bollywood. Pakosińska reklamuje UPC od początku sierpnia br. –wystąpiła już w reklamie telewizyjnej oferty internetowej tego operatora (więcej na ten temat) oraz kampanii potrójnej usługi (więcej).


Nowy spot jest emitowany m.in. w TVP1, TVP2, TV4, TVN7, Polsacie Sport, kanałach tematycznych z Grupy TVN, Discovery Science, Discovery World, Discovery Travel&Living i Discovery Animal Planet, Planete, Ale Kino, AXN, Zone Europa, National Geographic Channel, Zone Reality, VH1 Polska, BBC Knowledge, BBC Enterteinment, DOMO, FilmBox, Kuchnia TV, Universal Channel, Comedy Central oraz Eska TV.

Kreację kamapnii przygotowała agencja reklamowa Draftfcb + Ad Fabrika, spot zrealizował dom produkcyjny FilmWorks, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Media Vest.

Dołącz do dyskusji: Bollywood z Pakosińską w nowym spocie UPC (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
realista
Zamiast wydawać olbrzymią kasę na głupie reklamy niech lepiej UPC zajmnie się poprawą jakości swoich usług.Pikseloza,przerwy w programach,zawieszanie się dekoderów to codzienność w ich telewizji cyfrowej.
odpowiedź
User
Izka
Paskosińska robi kase na reklamie, jest to jedna z najbardziej lubianych osobistości telewizyjnych, więc UPC dobrze wybrali.
odpowiedź