SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bonduelle pokazuje jak „smakuje dobro”

Warzywa „Bez pozostałości pestycydów” są promowane przez Bonduelle w rozpoczynającej się kampanii „Tak smakuje dobro”. Jednocześnie prowadzona jest kampania edukacyjna dotycząca zobowiązań marki Bonduelle z zakresu zrównoważonej produkcji.

Z myślą o upowszechnieniu wiedzy na temat znaczenia zrównoważonej produkcji żywności, Bonduelle rozpoczyna kampanię edukacyjną. Jej tematem są działania, które firma podejmuje na rzecz ochrony planety, czyli: zrównoważone i zróżnicowane rolnictwo, ochrona bioróżnorodności i gleb, oszczędna gospodarka wodna, a także promowanie recyklingu opakowań metalowych.

Nowa kampania Bonduelle

– Konsumenci są przede wszystkim coraz bardziej świadomi i wymagający – mówi Mariola Małkowska, product manager w Bonduelle Polska. – Dotyczy to wielu obszarów – oczywiście w ogromnej mierze wiąże się z jakością produktów, ich czystym składem i tym, jaką stanowią one wartość w zbilansowanej diecie. Ale spojrzenie konsumentów na działania producentów jest dziś dużo szersze. Liczy się także zrównoważony sposób produkcji i odpowiedzialność społeczna. W Bonduelle tworzymy produkty z myślą o zdrowiu ludzi i dobrostanie planety, podejmując i realizując w tym zakresie wiele konkretnych zobowiązań - dodaje Mariola Małkowska.

Pod hasłem „Tak smakuje dobro” Bonduelle promuje produkty „Bez pozostałości pestycydów”. Kampania obejmuje aktywności w zasięgowych mediach (stacje telewizyjne, digital).

 

Dołącz do dyskusji: Bonduelle pokazuje jak „smakuje dobro”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl