Boniek, Figo i van Basten reklamują Tyskie na „5 Stadionie” (wideo)

Pod hasłem „5 Stadion” rusza druga odsłona piłkarskiej kampanii reklamowej piwa Tyskie (Kompania Piwowarska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Tequila Polska, DDB Warszawa, Cut Cut, Wilk Studio, Starcom i Raczkiewicz Chenczke Consultants.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa odsłona piłkarskiej kampanii Tyskiego z udziałem Zbigniewa Bońka, Luisa Figo i Marco van Bastena stanowi kontynuację jej pierwszego etapu, prowadzonego w marcu pod hasłem „Chcemy kibicować” (więcej na ten temat). Obecnie głównym elementem akcji staje się 5 Stadion - ogromna, wirtualna arena dostępna dla każdego fana futbolu. Ma to podkreślać, że Polacy mogą kibicować w dowolnym miejscu i okolicznościach.

 

W ramach akcji uruchomiono serwis 5stadion.pl, na którym jest dostępna m.in. aplikacja mobilna Tyskie Fan Assistant. Pozwala ona użytkownikowi na kibicowanie w każdym miejscu i w każdej sytuacji, nawet bicie brawa z piwem w ręku. Aplikację przygotowano w wersjach na systemy iOS, Android i Symbian.

Natomiast w drugiej połowie kwietnia odbędzie się „Mecz Otwarcia 5 Stadionu”, w ramach którego kibice, pod wodzą Figo i van Bastena, będą grali na 5stadion.pl, podając piłkę od miasta do miasta i zdobywając nagrody. Jednocześnie prawdziwa, wielka piłka będzie poruszała się po Polsce, a w miastach, które odwiedzi, odbędą się działania ambientowe.

Ponadto w sklepach i pubach pojawi się limitowana kolekcja szklanek 5 Stadionu z wizerunkami Bońka, Figo i van Bastena. Szklanki będą dostępne w giftpackach i promocjach.

Cała kampania - zaplanowana do końca czerwca - obejmuje reklamy w telewizji, internecie i BTL-u. Za koncepcję kreatywną akcji oraz działania w internecie i BTL-u odpowiada agencja Tequila Polska, spoty telewizyjne wymyśliła agencja DDB Warszawa, a wyprodukował dom produkcyjny Cut Cut, natomiast opakowania promocyjne Tyskiego przygotowało Wilk Studio. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a działania PR prowadzi agencja Raczkiewicz Chenczke Consultants.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online