SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Nowa kampania promująca limitowaną edycję Stock Prestige Vodka

Marka wódki Stock Prestige z okazji zbliżającego się święta piłki nożnej, przygotowała limitowaną edycję butelek w metalicznym odcieniu srebra oraz graficznymi nawiązaniami do futbolu. W aktywacji przygotowanej z tej okazji biorą udział Artur Boruc z żoną Sarą, Piotr Stramowski i Bożydar Iwanow.

Article

W ramach promocji marki stworzono program Stock Prestige Show, który poprowadzi komentator sportowy Bożydar Iwanow. W ciągu dwóch miesięcy wyemitowane zostaną trzy odcinki cyklu, których bohaterami będą Piotr Stramowski, Sara Boruc i Artur Boruc. Goście opowiadać będą o swoim życiu.

Kampania promująca mundialową edycję Stock Prestige Vodka obejmie również konkurs konsumencki, w ramach którego do wygrania będzie voucher o wartości 30 tys. zł na wyjazd dla dwóch osób na dowolnie wybrany przez zwycięzcę mecz piłkarski w sezonie 2018/2019.

Aby wziąć udział w zabawie, należy wpisać 4 ostatnie cyfry kodu kreskowego z dowolnej butelki Stock Prestige, a następnie zadać pytanie bohaterom Stock Prestige Show. Aktywacja trwa do 20 lipca.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania promująca limitowaną edycję Stock Prestige Vodka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing