SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Bosman dla regionu”. Piwna marka spiera lokalne inicjatywy społeczne

Na etykietach piwa Bosman (Carlsberg Polska) pojawią się informacje o projektach społecznych, realizowanych w ramach programu grantowego „Bosman dla regionu”.

Marka Bosman na początku roku zmieniła szatę graficzną, podkreślając swoje szczecińskie korzenie.

Obecnie na półki sklepowe trafia piwo Bosman  w opakowaniach, na których wyeksponowane będą zwycięskie projekty, realizowane  ramach programu grantowego „Bosman dla regionu”. Jego celem jest wsparcie lokalnych inicjatyw społecznych, ekologicznych i infrastrukturalnych, które przyczyniają się do podniesienia jakości życia mieszkańców regionu oraz stymulują integrację lokalnej społeczności.

W ramach programu wyróżniono takie inicjatywy jak zakup łodzi ratowniczej dla OSP Nowe Worowo, sprzątanie Puszczy Bukowej w Szczecinie, wsparcie Polskiego Związku Niewidomych w Kołobrzegu, stworzenie ekologicznej strefy wypoczynku w Drawnie czy pomoc niepełnosprawnym kibicom Pogoni Szczecin. W sumie na butelkach piwa Bosman znajdzie się 18 projektów, zaś na puszkach 12.

Opakowania zaprojektowała agencja Dragon Rouge. W ramach akcji promocyjnej w sierpniu w sklepach pojawią się także materiały POS zaprojektowane przez agencję Edda. Prowadzone są również działania digital, za które odpowiada agencja Eneia.

Dołącz do dyskusji: „Bosman dla regionu”. Piwna marka spiera lokalne inicjatywy społeczne

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zenon Bombalina
ale spiera w pralce, czy ręcznie?
odpowiedź