SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

BR TVP brokerem reklamowym Active Family

Od 8 maja 2018 roku za sprzedaż reklam i akcji specjalnych Active Family będzie odpowiedzialne Biuro Reklamy Telewizji Polskiej.

Article

Stacja dostępna będzie w sprzedaży cennikowej oraz w modelu sprzedaży widowni gwarantowanej. Dostępny też będzie sponsoring oraz akcje niestandardowe.

Jednocześnie ze startem sprzedaży stacja zostanie objęta monitoringiem widowni. Jest to druga stacja w ofercie brokerskiej TVP - po TVS, z którą publiczny nadawca współpracuje od końca 2016 roku.

Active Family jest telewizją lifestyle’ową nadającą od 2013 roku (pierwotnie jako Family Sport). Jest dostępna m.in. w nc+, Netii, Toya i Orange. Misją stacji jest promowanie aktywnego stylu życia, odkrywanie pasji i pielęgnowanie hobby. Stacja oferuje też programy przyrodnicze i poradnikowe. Zasadnicza większość programów stacji są produkcjami własnymi.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: BR TVP brokerem reklamowym Active Family

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
green
Fajnie.
4 0
odpowiedź
User
qaz
Juz dawno powinni sprzedawać reklamy. Model spotowy jest na krotka metę.
5 0
odpowiedź
User
Daria
Puls się zastanawia. Coś się dzieje nas rynku.
3 0
odpowiedź
User
gość
no w końcu, to bardzo fajna stacja ale niestety za mała, aby sami sprzedawali reklamy :)
4 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing