Brand24 ma 2,2 tys. klientów, o 55 proc. więcej niż przed rokiem

Firma Brand24, zajmująca się monitoringiem internetu, na koniec ub.r. miała 2 196 aktywnych klientów, o 15 proc. więcej niż kwartał wcześniej i o 55 proc. więcej niż rok wcześniej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W skali kwartału liczba aktywnych klientów Brand24 wzrosła o 284, a w skali roku - o 782.

Firma świadczy usługi przede wszystkim firmom. W komunikacie giełdowym zaznaczyła, że przychody od poszczególnych klientów różnią się w zależności od wybranego planu abonamentowego oraz liczby monitorowanych kluczowych zwrotów.

Na początku listopada ub.r. Brand24 w ramach oferty prywatnej sprzedał 110 tys. swoich nowych akcji po 31,76 zł za sztukę, dzięki czemu pozyskał 3,49 mln zł. Spółka została wyceniona na ponad 60 mln zł. Ponadto zbyła część swoich obecnych akcji - 79,9 tys. sztuk za łączną kwotę 6,03 mln zł.

Na początku br. Brand24 ma zadebiutować na bocznym rynku giełdowym NewConnect. Głównym akcjonariuszem firmy jest Larq.

W trzech kwartałach ub.r. Brand24 zanotował 5,5 mln zł wpływów ze sprzedaży (wobec 3,5 mln zł rok wcześniej) i 0,4 mln zł straty netto (wobec 0,8 mln zł rok wcześniej).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych