SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Bravo” liderem sprzedaży pism młodzieżowych w I półroczu 2016 roku

W I półroczu 2016 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Fun Club”. Zdecydowanym liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2016 roku wyniosła 27 598 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 56,70 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął magazyn „Twist” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 28,39 proc. do poziomu 17 334 egz. Przed rokiem tytuł ten był jednak czwarty.

Podium uzupełnia, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał o 53,70 proc. do 13 682 egz.

Z trzeciego na czwarte miejsce spadł miesięcznik „Fun Club” (też Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmalała o 65,45 proc. (najbardziej w zestawieniu) i wyniosła ona 13 007 egz.

ZKDP

I półrocze

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Bravo

73 902

27 598

27 598

135 735

63 733

63 733

-56,70%

Twist

46 163

17 334

17 334

59 980

24 207

24 207

-28,39%

Bravo Girl

45 985

13 682

13 682

59 971

29 549

29 549

-53,70%

Fun Club

40 490

13 007

13 007

79 113

37 645

37 645

-65,45%

W czerwcu 2016 roku średnia sprzedaż ogółem magazynu „Bravo” w porównaniu do czerwca 2015 roku zmniejszyła się o 58,90 proc. do 23 296 egz.  Tytuł ten pozostał jednak liderem segmentu.

Z czwartego na drugie miejsce awansował „Twist” (17 395 egz.; jedyny wzrost w zestawieniu, wynoszący 7,56 proc.), a podium uzupełnia „Bravo Girl” (10 509 egz.; w dół o 39,85 proc.).

Również i w tym ujęciu najwięcej stracił magazyn „Fun Club”, który spadł z lokaty drugiej na czwartą - było to 59,28 proc. do 10 019 egz.

ZKDP

czerwiec

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Bravo

62 991

23 296

23 296

131 652

56 682

56 682

-58,90%

Twist

41 995

17 395

17 395

54 996

16 173

16 173

7,56%

Bravo Girl

41 988

10 509

10 509

54 989

17 470

17 470

-39,85%

Fun Club

33 999

10 019

10 019

74 973

24 603

24 603

-59,28%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Bravo” liderem sprzedaży pism młodzieżowych w I półroczu 2016 roku

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
uku
jak toto jeszcze może wychodzić ?
odpowiedź
User
qwaq
Ale spadek względem poprzedniego roku potężny. Jeszcze z rok czy dwa i to upadnie totalnie.
odpowiedź