SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Brita postawiła na Public Dialog

Od września agencja Public Dialog rozpoczęła współpracę z marką Brita, producentem filtrów do wody.

Article

W ramach obsługi PR, agencja zajmie się między innymi: prowadzeniem biura prasowego, media relations, pozycjonowaniem eksperckim oraz organizacją i koordynacją eventów.

Ze strony agencji projekt obsługują Weronika Kendra i Karolina Partyka.

Strony nie ujawniają na jaki okres podpisano umowę.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Brita postawiła na Public Dialog

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing