Brodka, Tede, Kędzior i „Futurama” w największej kampanii Viva Polska (wideo)

Rusza kampania informująca o zmianach wprowadzanych właśnie w Viva Polska. Akcja - prowadzona pod hasłem „Viva wyraźnie inna” - to największy projekt reklamowy w historii stacji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W kampanii „Viva wyraźnie inna” z jednej strony prezentowana jest nowa identyfikacja wizualna Viva Polska. Z drugiej strony promowane są najważniejsze nowości w ramówce stacji: prowadzony przez Tedego i Kędziora program „Webnięci” oraz amerykańską kreskówkę „Futurama”. Reklamy podkreślają również, że Viva jest obecnie emitowana w formacie 16:9. Motywem muzycznym kampanii jest piosenka „Varsovie” Moniki Brodki.

Akcja reklamowa rusza 17 lipca, jednocześnie ze startem nowej ramówki Viva Polska. Kampania, zaplanowana do końca wakacji, obejmie telewizję (MTV,Viva,Comedy Central), kina (Cinema City i Multikino), internet oraz outdoor (billboardy w Warszawie). Viva Polska podkreśla, że to największy projekt reklamowy w jej historii, przy czym nie ujawnia jego budżetu.

grafika

Spoty do kampanii we własnym zakresie zespół kreacji Viacom International Media Networks w Polsce, a kreacją reklam internetowych oraz outdoorowych zajęła się agencja K2. Media zaplanowały i kupiły dom mediowy Value Media oraz dział marketingu Viacom International Media Networks.

grafika
tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]