W ramach promocji za zakupy w sklepie Lidl o wartości minimum 60 zł dostaje się naklejkę (za wielokrotnie droższe zakupy - odpowiednio więcej naklejek). Po zebraniu 10 naklejek można otrzymać profesjonalny nóż kuchenny. Promocja startuje 1 grudnia i potrwa do 24 grudnia lub do wyczerpania zapasów noży.
Towarzyszy temu kampania reklamowa z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy. Akcja obejmuje przede wszystkim telewizję i internet. Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja GPD Advertising, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.
Przypomnijmy, że w zeszłorocznej promocji bożonarodzeniowej Lidla do wygrania był milion egzemplarzy książki kucharskiej Brodnickiego i Okrasy (więcej na ten temat).
Obecnie w osobnej kampanii bożonarodzeniowej, rozpoczętej już pod koniec października, Lidl reklamuje ofertę Deluxe obejmującą artykuły spożywcze wysokiej jakości (zobacz szczegóły).












