Brodnicki i Okrasa w reklamach Lidla: od USA do Azji, od walki bokserskiej do orędzia prezydenta (wideo)

W ciągu ostatnich trzech lat kucharze Pascal Brodnicki i Karol Okrasa wystąpili w ponad stu spotach promujących produkty żywnościowe z oferty sklepów Lidl. Przedstawiamy najciekawsze z tych reklam.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Komunikacja reklamowa Lidla z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy była utrzymana w konwencji cotygodniowego pojedynku kulinarnego. Kucharze rzucali sobie nawzajem wyzwania, nie szczędząc przy tym żartów i złośliwości.

 

 

 

 

 

W kolejnych odsłonach kampanii promowane były m.in. oferty produktów i potraw z kuchni różnych krajów i części świata, np. Hiszpanii, Włoch, Grecji, Anglii, Niemiec USA czy Azji. Dlatego spoty z Brodnickim i Okrasą przedstawiały podróże do tych krajów albo nawiązywały do ich kultury i obyczajowości.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Niektóre spoty z Brodnickim i Okrasą nawiązywały do różnych gatunków filmów (m.in. gangsterskich i akcji) oraz konkretnych produkcji (np. „Ojca Chrzestnego” i „Kingsajzu”).

 

 

 

 

Inne reklamy pokazywały wymyślone sytuacje z udziałem kucharzy, m.in. wyprawę na księżyc, walkę bokserską, orędzie polityczne, galę rozdania nagród, wizytę u psychoterapeuty i rejs statkiem.

 

 

 

 

 

 

 

 

Wiele spotów odnosiło się do codziennych sytuacji (np. zakupów na ryneczku warzywno-owocowym, pikniku, wyjazdu wakacyjnego) oraz bieżących i sezonowych wydarzeń (m.in. Bożego Narodzenia, Wielkanocy, Dnia Kobiet, Dnia Dziecka, zabawy sylwestrowej, początku roku szkolnego i walentynek).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"