Spoty z kampanii pokazują, jak Joanna Brodzik i Paweł Wilczak w centrum handlowym doradzają różnym osobom, żeby nie robiły standardowych zakupów prezentów bożonarodzeniowych, tylko skorzystały z oferty SmartDom, w ramach której można np. otrzymać smartfon, router lub tablet Huawei, spłacane w 36 ratach. Ponadto dostępne są 10-procentowe rabaty na urządzenia AGD z oferty Plusa (maksymalnie 400 zł).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/smartdom-na-swieta-z-telewizorami-smart-urzadzeniami-mobilnymi-i-sprzetem-agd-wsparty-kampania-reklamowa-wideo ##
Obecna odsłona akcji reklamowej zaczęła się 15 listopada, jest prowadzona w telewizji (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne Polsatu i TVN, TVP, Polo TV i Fokus TV).
Kreacją reklam zajęła się agencja Grey Group Poland. Spoty nakręcił Kamil Płocki, wyreżyserował Bartek Prokopowicz, produkcją zajęli się Mariusz Matwiejczuk i firma TFP, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.












