Program „Brutalna prawda. Durczok ujawnia” w Polsat News oglądać można w czwartki o godz. 21.00, począwszy od 20 października br. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków produkcji (wyemitowanych do 3 listopada br.) wyniosła 274 tys. widzów, co przełożyło się na 1,81 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 1,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,48 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Widownia audycji spada z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich oglądało 349 tys. widzów, drugi - 255 tys., a trzeci - 217 tys.

Gośćmi pierwszego wydania byli: Krzysztof Kwiatkowski, Ryszard Kalisz i Magdalena Ogórek, drugiego - Robert Winnicki, Piotr Liroy-Marzec i Marcin Kierwiński, a trzeciego - Stefan Niesiołowski, Joanna Mucha i Ryszard Petru.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/program-skandalisci-2-ma-122-tys-widzow-duzy-spadek-ogladalnosci ##
Widownia programu „Brutalna prawda. Durczok ujawnia” odcinek po odcinku
Polsat News w czasie emisji nowego programu zajmuje trzecie miejsce wśród kanałów informacyjnych w naszym kraju. Liderem jest TVN24, co daje tej stacji 2,80 proc. udziału w rynku. Drugie miejsce zajmuje nadające naziemnie TVP Info (1,93 proc. udziału).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Polsat News zajmuje drugie miejsce, wygrywając z TVP Info.
Oglądalność audycji na tle konkurencji
Kamil Durczok w programie „Brutalna prawda. Durczok ujawnia" rozmawia w studio z zaproszonymi gośćmi. Audycja produkowana jest w studio ATM Grupy w Warszawie.












