Burda formalnie właścicielem G+J Polska. Szykuje się połączenie struktur

Grupa Burda International sfinalizowała transakcję przejęcia całości udziałów w polskich firmach z grupy G+J i stała się oficjalnie wydawcą ich magazynów. Proces łączenia obu wydawnictw ma ruszyć na przełomie roku.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Jesteśmy już po zamknięciu transakcji, które nastąpiło tydzień temu. Udziały w spółkach G+J zostały już przekazane Burdzie - mówi Wirtualnemedia.pl Magdalena Malicka, prezes G+J Polska. Umowa przejęcia udziałów w G+J przez Burda International została podpisana w kwietniu br. (dowiedz się więcej). Zgodę na transakcję wydał w sierpniu br. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (więcej na ten temat)

Dotychczasowe spółki G+J w Polsce (łącznie jest ich siedem) nadal mają formalnie istnieć, ale w nazwie każdej z nich znajdzie się teraz słowo Burda. Ponadto w grudniu br. w stopkach wszystkich magazynów G+J pojawi się logo Burda International, a także skład międzynarodowego biura reklamy nowego wydawcy.

Proces łączenia struktur dotychczasowych spółek G+J oraz spółek Burdy rozpocznie się w grudniu tego roku albo w styczniu przyszłego roku. - Najszybciej powinny zostać połączone działy reklamy - zapowiada Malicka. O szczegółach Burda na razie nie chce informować.

Powstała - po przejęciu przez Burdę, spółek G+J - grupa wydawnicza posiada w swoim portfolio ponad 30 czasopism, 20 stron internetowych oraz wydawnictwo książkowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie