Burda zapowiada, że dłuższy okres wydawania „Glamour” pozwoli kontynuować rozwój tej marki w Polsce oraz poszerzać ofertę dla klientów reklamowych o nowe zintegrowane produkty w ramach: magazynu, mediów społecznościowych, strony internetowej, ecommerce oraz wydarzeń specjalnych.
- Bardzo się cieszę, że nasza współpraca biznesowa zostanie przedłużona o kolejne lata. Nasza wizja rozwoju „Glamour” na polskim rynku, silna obecność w princie i w digitalu oraz profesjonalny zespół redakcyjny to gwarancja wysokiej jakości treści i dotarcia zarówno dla naszych reklamodawców jak i czytelników - mówi Alexander Sorg, szef Burda International Poland.
Magazyn „Glamour” pojawił się w Polsce w 2003 roku. Wydawany był wówczas przez Gruner&Jahr i stanowił szóstą lokalną edycją pisma. W 2013 roku wydawnictwo zostało przejęte przez Burdę.

Z danych ZKDP wynika, że w październiku 2017 roku „Glamour” notował średnią sprzedaż ogółem wynoszącą 55 094 egz.











