Business Sport Solutions przejmie na siebie pełen zakres pozyskiwania i utrzymywania relacji biznesowych z podmiotami gospodarczymi zainteresowanymi współpracą z Adamem Nawałką oraz będzie czuwać nad realizacją ewentualnych kontraktów reklamowych.
Agencja nie ukrywa, że chodzi o wykorzystanie popularności i pozytywnego wizerunku trenera po awansie dowodzonej przez niego drużyny do Euro 2016. Wcześniej przed podobnymi turniejami w reklamach występowali poprzedni selekcjonerzy drużyny narodowej: Franciszek Smuda w 2012 roku w serii reklam wspólnie z piłkarzem Jakubem Błaszczykowskim promował jednego ze sponsorów reprezentacji - Biedronkę, natomiast w 2008 roku Leo Beenhakker w ramach indywidualnego kontraktu reklamował BZ WBK.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polsat-liderem-tvp1-wyprzedzila-tvn-mecz-polska-irlandia-hitem-pazdziernika ##

Nie podano, na jak długo została zaplanowana współpraca Business Sport Solutions z Adamem Nawałką.











