W ramach procesu porządkowania struktury produktowej powołano do życia spółkę Synergic zajmującą się segmentem niestandardowych nośników reklamowych oraz agencję reklamową CAM Media Creative Works. Przebudowano też zespół sprzedażowy i zrezygnowano z projektów, które nie dają satysfakcjonującej rentowności.
Zdaniem zarządu LARQ zmiany te mają spowodować widoczną optymalizację zarządzania grupą kapitałową, zapewnić większą efektywność kosztową oraz przyczynić się do zwiększenia elastyczności prowadzonej działalności biznesowej w kontekście zmian zachodzących na rynku oraz rosnących potrzeb klientów.
Teraz głównymi filarami działalności LARQ są: Nextbike Polska - dostawca i operator miejskich systemów rowerowych (spółka zarządza flotą blisko 6 tys. rowerów w 10 miastach i ma bazę ponad 600 tys. zarejestrowanych użytkowników), Synergic - krajowy operator i właściciel niestandardowych nośników reklamy zewnętrznej (m.in. na prawie wszystkich polskich lotniskach oraz na kluczowych dworcach autobusowych) oraz Brand24 - właściciel autorskiego narzędzia do monitoringu treści w internecie.

W zarządzie LARQ zasiadają dotychczasowi członkowie zarządu CAM Media: Krzysztof Przybyłowski jako prezes oraz Mikołaj Chruszczewski i Małgorzata Dzięcioł jako jego członkowie. Dwoje ostatni weszli do zarządu spółki wiosną br.











