WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Cztery nominacje dla Agencji 2012 na Cannes Lions 2017

Gorący temat

Mecze Polaków na ME U-21 i gala „25 lat disco polo” hitami tygodnia. Najniższa w historii oglądalność TVP1

10

„Smart Bell” od agencji FCB Warsaw ze Srebrnym Lwem w Cannes Lions 2017 (wideo)

2017-06-19 A A A KOMENTARZE: 1 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Projekt „Smart bell” przygotowany przez FCB Warsaw dla firmy ubezpieczeniowej Axa Polska zdobyła Srebrnego Lwa na tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions 2017.

„Smart Bell” od agencji FCB Warsaw ze Srebrnym Lwem w Cannes Lions 2017 (wideo)

Projekt „Smart bell” agencji FCB Warsaw dla Axa Polska został nagrodzony srebrnym Lwem w kategorii Lions Health - Health&Wellness -Insurance. Dzwonek rowerowy smart bell dzięki technologii RDS emituje sygnał ostrzegawczy przez głośniki pobliskich samochodów, by zwrócić uwagę kierowców na zbliżającego się rowerzystę. Pierwszy raz dzwonek zaprezentowano w drugiej połowie kwietnia br. na targach Warsaw Bike Show.

Ten projekt FCB Warsaw znalazł się też na shortlistach w kategoriach: Lions Innovation oraz Promo And Activation (Guerrilla Marketing&Stunts). W kategorii Lions Health FCB Warsaw była jedyną nominowaną do nagród agencją z Polski.

O nagrody w kategorii Lions Health - Health&Wellness walczyło w tym roku 2245 prac. W tej kategorii nagradzane są projekty związane z szeroko pojętą komunikacją dotyczącą zdrowia, dobrego samopoczucia. Wręczono 65 nagród: jedno Grand Prix, 14 złotych statuetek, 20 srebrnych i 30 brązowych.

Tytuł Grand Prix otrzymała kampania „Meet Graham” przygotowana przez agencję Clemenger BBDO z Melbourne dla Transport Accident Commission Victoria. Dodatkowo zdobyła też złotego Lwa, trzy srebrne i jedną brązową statuetkę.

W kategorii Pharma Lions, która obejmuje komunikację związaną z rynkiem farmaceutycznym jury oceniało 590 projektów. Przyznano 25 nagród: 6 złotych Lwów, 9 srebrnych i 10 brązowych. Grand Prix nie było.

Nagrodę specjalną - Grand Prix for Good, przyznawaną za kampanie non-profit, niezgłaszane w regularnym konkursie Grand Prix - otrzymała kampania „Immunity Charm” przygotowana przez agencje McCann Health India i McCann Worldgroup India dla Ministerstwa Zdrowia z Afganistanu.

Przyznano również nagrody dla agencji i sieci reklamowych zajmujących się komunikacją w obszarze Health&Wellness.

Tytuł Healtcare Agency of The Year otrzymała agencja Area23 z Nowego Jorku, drugie miejsce przypadło agencji Medulla Communications z Mumbai, a trzecie - McCann Health z New Delhi.

Nagrodę Healthcare Network of The Year otrzymała sieć McCann Health, kolejne były FCB Health i CDM Group.

Autor: bg

Wiecej informacji: Cannes Lions, FCB Warsaw

Komentarze (1) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej