W kampanii opaski Nike+ Fuelband wzięli udział sportowcy z różnych dyscyplin oraz znane osoby z innych dziedzin życia. Akcję przygotowała i zrealizowała agencja R/GA z Nowego Jorku.
Na koniec festiwalu Cannes Lions przyznano też tytuły Agencji, Sieci i Holdingu Reklamowego Roku, sumując nagrody zdobyte przez poszczególne firmy we wszystkich kategoriach konkursowych. Agencją Roku została Wieden+Kennedy z amerykańskiego Portland, wyprzedzając BBH London i Ogilvy São Paulo. Wieden+Kennedy z Portland okazała się też najlepszą agencją niezależną, w tej kategorii wyprzedzając dwie niemieckie agencje: Serviceplan i Jung von Matt.
Tytuł Sieci Reklamowej Roku przypadł Ogilvy & Mather, a kolejne miejsca zajęły BBDO i DDB. Natomiast Holdingiem Reklamowym Roku został WPP (kontrolujący m.in. agencje Grey, Young & Rubicam, JWT i Ogilvy), wyprzedzając Omnicom Group i Publicis Group.












