SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carat obronił budżet mediowy Aldi

Dom mediowy Carat, należący do grupy dentsu Polska, ponownie wygrał przetarg na obsługę mediową sieci dyskontów Aldi. Firmy współpracują ze sobą od 2020 roku.

fot. materialy prasowefot. materialy prasowe

To już kolejny raz, kiedy międzynarodowa sieć dyskontów Aldi podejmuje współpracę z domem mediowym Carat (dentsu Polska).  Firmy podpisały swój pierwszy kontrakt w styczniu 2020 roku, który wygasa z końcem roku. Jednak w wyniku wygranego przetargu, agencja nadal będzie odpowiadać za kompleksowe działania mediowe Aldi w Polsce. Zajmie się planowaniem, strategią i zakupem mediów we wszystkich kanałach komunikacji offline i online.

- Dziękujemy wszystkim firmom za udział w przetargu. Wygrała najlepsza strategia mediowa. Cieszę się na kolejny rok współpracy z tak dobrym partnerem biznesowym, jakim jest Carat – komentuje Aldona Rogulka-Biskowska, kierownik działu zarządzania kampaniami i aktywacją klientów Aldi Polska.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają też, na jak długo zawarły nową umowę o współpracy.

Dołącz do dyskusji: Carat obronił budżet mediowy Aldi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl