Carlsberg rozpoczął globalny przetarg mediowy

Firma Carlsberg, która w Polsce jest właścicielem takich marek piwa jak Carlsberg, Okocim i Harnaś, rozpoczęła globalny przetarg mediowy. Jego rozstrzygnięcie obejmie również Polskę.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Carlsberg rozpoczął globalny przetarg mediowy

Wybrane agencje mediowe otrzymały od Carlsberga RFI i brief, który uwzględnia całe portfolio produktowe firmy, w tym również marki Somersby, Carlsberg i Tuborg.

Obecnie obsługą mediową firmy na poziomie globalnym zajmuje się OMD, w Polsce za planowanie i zakup mediów odpowiada PHD Media Direction.

Poprzedni przetarg mediowy Carlsberg prowadził w 2013 roku. Firma nie ujawnia jakie domy mediowe zaprosiła do przetargu. Zdradziła jedynie, że jest wśród nich broniący budżetu OMD.

Przetarg nadzoruje firma Ebiquity.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"