– Caroline Wozniacki odzwierciedla ducha Oriflame: ma osobowość zwycięzcy, która stanowi inspirację dla kobiet na całym świecie, oraz pokazuje, że jeśli konsekwentnie dąży się do celu, robiąc coś co się kocha, marzenia mogą się spełnić – uzasadnia Michael Cervell, starszy wiceprezes globalnej sprzedaży bezpośredniej w Oriflame.
W ramach 2-letniej umowy Oriflame będzie sponsorować Caroline Wozniacki we wszystkich krajach, w których ma swoje przedstawicielstwa. Firma jest też oficjalnym partnerem WTA w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, dzięki czemu będzie obecna na 22 turniejach WTA w 2011 roku.
W zamian Caroline Wozniacki pojawi się w kampaniach reklamowych i katalogach Oriflame. Będzie promować kosmetyki, suplementy diety Wellness oraz akcesoria biżuteryjne tej marki, jak również możliwości biznesowe, jakie daje współpraca z Oriflame.












