Carrefour Group wybrał Publicis Sapient do działań e-commerce

Koncern Carrefour Group - właściciel sieci marketów spożywczych - poinformował, że rozpoczyna globalną współpracę z agencją Publicis Sapient (należącą do Publicis Groupe) w zakresie działalności e-commerce.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Według Alexandre Bompard, prezesa i dyrektora wykonawczego Carrefour Group jest, celem osiągnięcie pozycji lidera w e-handlu żywnością. Carrefour chce osiągnąć 5 mld euro przychodów rocznie ze sprzedaży żywności przez internet do 2022 roku. Aby to osiągnąć marketer planuje zainwestować 2,8 mld euro w działania związane z tzw. transformacją cyfrową i będzie współpracować z jedną platformą e-commerce we Francji.

Firma w związku z nowymi inwestycjami planuje też ograniczenie kosztów prowadzonej działalności. Jednym ze sposobów na oszczędności ma być redukcja liczby zatrudnionych osób o 2400 osoby we Francji oraz zamknięcie 273 sklepów zakupionych w 2014 roku od hiszpańskiej firmy Dia Dia.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/carrefour-pro-atrium-promenada-najnowoczesniejszy-hipermarket-sieci ##

Carrefour zapowiedział też, że przyjęta strategia zakłada uruchomienie „unikalnej platformy biznesowej e-commerce w każdym kraju, w którym działa Grupa”.

Publicis Sapient ma ściśle współpracować z zespołami Carrefour, by wdrażać trwałe rozwiązania cyfrowe i technologiczne. Agencja ma zająć się strategiczną i cyfrową transformacją marketera.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style