SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Carrefour wprowadza swoją markę napojów energetycznych dla kobiet

Carrefour wprowadza do sprzedaży linię napojów energetycznych, skierowanych do kobiet. Projekt opakowań przygotowała agencja Altavia.

Wprowadzane właśnie na rynek napoje skierowane są do kobiet, a brandowane będą marką Carrefour. Wcześniej Carrefour sprzedawał w Polsce pod swoją marką wyłącznie „zwykłe” napoje energetyczne, w wersji light i mojito, w opakowaniach 1 l i w puszkach 250 ml.

Obecnie wprowadzana jest całkowicie nowa linia napojów energetyzujących z witaminami, tauryną i kofeiną. W ramach tej kobiecej linii debiutują od razu trzy warianty smakowe: Acai i Goji, Mojito oraz Mango i Marakuja w puszkach o pojemności 250 ml.

Grupą docelową linii nowych energetyków Carrefoura są młode kobiety, prowadzące aktywny tryb życia i uprawiające sport.

Napoje pojawią się w całej sieci sklepów Carrefour Polska.

Altavia Polska współpracuje z Carrefour od kilku lat, m.in. w zakresie projektowania opakowań marki własnej Carrefour. W 2018 roku agencja przygotowała dla Carrefour ponad 300 projektów opakowań. Wcześniej, w 2017 roku, Altavia Polska zrealizowała zamówienia na 259 projektów dla Carrefour w ramach rebrandingu opakowań marek na wyłączność.

Carrefour posiada w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Firma jest również właścicielem sieci centrów handlowych, centrów logistycznych i przeładunkowych oraz stacji paliw.

 

Dołącz do dyskusji: Carrefour wprowadza swoją markę napojów energetycznych dla kobiet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl