„CARS - magazyn o samochodach” od środy na polskim rynku

„CARS - magazyn o samochodach” - nowy tytuł motoryzacyjny Wydawnictwa Zwierciadło - ukaże się na rynku 25 sierpnia. Nowy miesięcznik nie będzie zawierał żadnych przedruków i wprowadzi nową segmentację samochodów.

Krzysztof Lisowski
Krzysztof Lisowski
Udostępnij artykuł:

- Oprócz testów, porównań oraz wrażeń z jazdy różnymi samochodami na łamach nowego tytułu pojawiać się będą tematy reportażowe, przekrojowe oraz w każdym numerze dwa felietony. Będzie to w większym stopniu „magazyn do poczytania” niż obecne na rynku magazyny motoryzacyjne – zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jerzy Szulwic, prezes Wydawnictwa Zwierciadło.

Jak podkreśla Szulwic, wszystkie materiały mają być przygotowywane w Polsce, a auta będą testowane na polskich drogach przez zespół polskich dziennikarzy. - Nie dopuszczamy żadnych przedruków. Zmieniliśmy też segmentację samochodów z tradycyjnej (A, B, C, D itd.) na anglosaską, która jest bardziej opisowa. Samochody są w niej określane za pomocą pojęć: supermini, małe samochody rodzinne, samochody rodzinne, kompakty, samochody luksusowe, samochody sportowe, kombi, crossovery oraz 4x4. Wprowadzamy taką właśnie klasyfikację, ponieważ interesuje nas motyw zakupowy auta, a nie jego wielkość – mówi Szulwic.

Jak wyjaśnia Jerzy Szulwic, nowy magazyn motoryzacyjny kierowany jest do wszystkich mężczyzn (bez podziału na mniejsze grupy docelowe), a jego kampania reklamowa wystartuje we wtorek, 24 sierpnia. Reklamy pojawią się w telewizji, Radiu Zet, Dzienniku Gazecie Prawnej, a także na łamach tytułów wydawanych przez Wydawnictwo Zwierciadło (Zwierciadło, Sens – Magazyn Psychologiczny). Zastosowany zostanie także mailing.

„CARS – magazyn o samochodach” ukazywać się będzie w objętości 144 stron. Zdaniem Jerzego Szulwica, taka objętość pozwoli na optymalne, szersze potraktowanie określonych tematów.  Pierwszy numer, w cenie 6,90 złotych, ukaże się w nakładzie 120 tysięcy egzemplarzy. – Na razie nie chcemy określać, jakiej sprzedaży się spodziewamy. Rynek jest dość trudny, dlatego chcemy poczekać z jakimikolwiek ocenami i dalszymi decyzjami – mówi Szulwic.

grafika

Redaktorem naczelnym nowego magazynu został Jarosław Maznas - dziennikarz motoryzacyjny z 25-letnim stażem. Maznas wcześniej związany był m.in. z magazynem „Auto, motor i sport”, był też redaktorem naczelnym pisma „Auto Moto”. Maznas pokieruje ośmioosobową redakcją.

Krzysztof Lisowski
Autor artykułu:
Krzysztof Lisowski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej