CCC z letnią odsłoną kampanii „Go for more - idę po więcej” (wideo)

Pod hasłem „Go for more - idę po więcej” zaczęła się letnia odsłona kampanii reklamowej sklepów obuwniczych CCC. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy Change Serviceplan, Lemon i OS3.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
CCC z letnią odsłoną kampanii „Go for more - idę po więcej” (wideo)

Nowy etap to kontynuacja wiosennej kampanii CCC. Jest utrzymany w podobnej konwencji, odzwierciedlonej w haśle „Go for more - idę po więcej”. Firma pierwszy raz zdecydowała się rozdzielić komunikację marketingową na odsłonę wiosenną i letnią.

W nowych reklamach występują ci sami bohaterowie co w poprzednich, ale w letniej scenerii: wakacyjnego domu, nadmorskiej promenady i plaży. W kampanii wykorzystywane są różne slogany mające być kobiecymi manifestami: „Idę obudzić świat”, „Idę z Tobą”, „Idę, bo mam moc” i „Idę po więcej”. Pokazywane są reklamy zarówno wizerunkowe, jak i produktowe.

CCC podkreśla, że wiosenna i letnia kampania to największa akcja reklamowa w historii firmy.

 

Nowy etap startuje 21 kwietnia i potrwa ponad sześć tygodni. Jest realizowany w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji.

W naszym kraju kampania obejmuje telewizję (TVN, Polsat, wybrane stacje tematyczne), kina (Multikino, Cinema City, Helios, kina z sieci reklamowej Kinads), internet (największe serwisy kobiece, Facebook, Instagram, YouTube) oraz same sklepy CCC.

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja Change Serviceplan, spoty wyreżyserował kolektyw reżyserski Państwo Rodzeństwo, a produkcją zajęło się studio filmowe Lemon.

grafika

Za reklamy i inne działania w internecie na polskim rynku odpowiada agencja OS3, a za zakup mediów we wszystkich czterech krajach - dom mediowy MullenLowe Media Hub.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji