CCC z nowym serwisem internetowym i kampanią reklamową od OS3

Agencja OS3 po wygranym przetargu przygotowała nową wersję serwisu internetowego sieci sklepów obuwniczych CCC oraz odpowiada za jej jesienno-zimową kampanię reklamową. Poprzednio dla firmy pracowała w internecie agencja Media Ambassador.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
CCC z nowym serwisem internetowym i kampanią reklamową od OS3

Nowa odsłona strony CCC.eu ma z jednej strony odświeżyć wizerunek marki, a z drugiej dostarczać najważniejsze informacje o jej aktualnych kolekcjach. W serwisie oprócz dotychczasowych działów Kobieta, Mężczyzna i Dziecko pojawiła się sekcja Inspiracje, w której prezentowane są stylizacje ubraniowe z wykorzystaniem produktów CCC.

Witryna działa w technologii Responsive Web Design. Jest dostępna w piętnastu wersjach językowych.

W lipcu br. stronę CCC.eu odwiedziło 363 tys. polskich użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Agencja OS3 odpowiada za przygotowanie i realizację produktowo-wizerunkowej kampanii reklamującej jesienno-zimową kolekcję CCC. Bohaterami tych reklam będą modelka Anja Rubik i jej mąż Sasha Knezevic.

Ogółem współpraca OS3 z CCC jest planowana długofalowo. Nie podano, ile ani które inne agencje brały udział w przetargu dotyczącym tego zlecenia. Poprzednio dla CCC pracowała w internecie agencja Media Ambassador.

grafika
tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej