SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Na CDA.pl więcej treści od youtuberów współpracujących z Mediakraft

Serwis CDA.pl rozszerzył współpracę z siecią partnerską Mediakraft zrzeszającą twórców internetowych treści wideo. Na portalu pojawiły się m.in. materiały z platformy Magnolie.tv.

CDA.pl współpracuje z Mediakraft od dwóch lat. Obecnie w serwisie udostępnianych jest prawie 70 kanałów twórców związanych z tą siecią partnerską, m.in. Topowa Dycha, Tylko Kino, Ponki i The Sisters. Zamieszczono już ponad 10 tys. materiałów, które zanotowały blisko 16 mln odsłon.

Z początkiem br. rozszerzono tę współpracę: CDA.pl chce istotnie wzmocnić ofertę treści o tematyce lifestyle i beauty. Do Mediakraft należy sieć Magnolie.tv zrzeszająca ponad 150 twórców z tej kategorii.

- Mediakraft jest dla nas bardzo ważnym partnerem i cieszę się, że ta współpraca nie tylko może trwać nadal, ale ciągle się rozwija i zacieśnia. Ten rok zaczął się dla nas bardzo dobrze i mam nadzieję, że liczba wartościowych materiałów wideo udostępnianych w CDA przez Mediakraft to zapowiedź kolejnych wspólnych projektów - komentuje Wolfgang Laskowski, pełnomocnik zarządu ds. rozwoju usług i rzecznik prasowy spółki CDA.

- Cieszymy się z współpracy z tak rozpoznawalną marką na rynku video online. Treści twórców związanych z Mediakraft trafiają do milionów użytkowników, a od dzisiaj nasze działania wchodzą na nowy poziom dzięki dostępności materiałów z Magnolie.tv w ofercie Premium Free - mówi Ryan Sokash, dyrektor zarządzający Mediakraft.

Premium Free to ogólnodostępna część materiałów na CDA.pl pochodząca ze sprawdzonych źródeł. Przy takich treściach są emitowane reklamy.

Pod koniec stycznia br. na CDA.pl pojawiły się treści od youtuberów związanych z TalentMedia.

Według badania Gemius/PBI w lutym br. serwis w kategorii wideo zanotował 5,45 mln realnych użytkowników i 91,7 mln odsłon. Z jego płatnej oferty Premium, obejmującej filmy i seriale, na koniec ub.r. korzystało 172 internautów, wobec 100 tys. rok wcześniej. W ub.r. firma osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 60 proc. do 27,99 mln zł oraz zysku netto do 5,39 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Na CDA.pl więcej treści od youtuberów współpracujących z Mediakraft

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
CBA
Bo ludki wchodzą na CDA żeby oglądać jutuberów, co nie? 10tyś filmików, 16 milionów obejrzeń, czyli średnio 1600 obejrzeń filmiku. No mega wypas, super ważny partnerszip. Z reklamy jeden filmik zarobił jakieś 3 złote...
odpowiedź