„Celebrity Splash!” ogląda 2,2 mln widzów. Polsat przegrywa z TVN

Nowe reality-show „Celebrity Splash!” gromadzi średnio 2,22 mln oglądających, o 110 tys. widzów mniej niż oglądało stację w tym paśmie w analogicznym okresie ub.r. Polsat w czasie nadawania programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVN.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Celebrity Splash!” ogląda 2,2 mln widzów. Polsat przegrywa z TVN

Pierwszą edycję reality-show „Celebrity Splash!” oglądać można w Polsacie w soboty o godz. 20.05, począwszy od 7 marca br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach średnia oglądalność formatu wyniosła 2,22 mln widzów. Przełożyło się to na 14 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 15,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Zdecydowanie największą oglądalność zgromadził pierwszy odcinek, który obejrzało średnio 2,69 mln osób. Oglądalność pozostałych wyniosło około 2 mln widzów.

Oglądalność formatu odcinek po odcinku

W czasie emisji „Celebrity Splash!” Polsat zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest kanał TVN emitujący wówczas konkurencyjny talent-show „Mali Giganci”, co przekłada się na 21,15 proc. udziału. Gorzej od Polsatu wypadają TVP1 (różne programy, w tym m.in serial „Strażacy”; 12,03 proc.) i TVP2 (filmy fabularne; 8,08 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gwiazdy-polsatu-prezentuja-wiosenna-ramowke-w-rytm-love-is-in-the-air-wideo ##

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej trzecia jest Dwójka, a czwarta - Jedynka.

Widownia „Celebrity Splash!” na tle konkurencji

W „Celebrity Splash!” udział biorą 24 gwiazdy, które konkurują w skokach do wody. Wśród uczestników znaleźli się m.in. Monika Mrozowska, Odeta Moro, Ilona Felicjańska, Radosław Liszewski, Przemysław Saleta, Przemysław Cypryański i Maciej Dowbor. Rywalizację ocenia trzyosobowe jury, w którym znaleźli się: Danuta Stenka, Otylia Jędrzejczak oraz Tomasz Zimoch. Show prowadzą Krzysztof „Jankes” Jankowski i Łukasz Grass.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska