SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ceneo.pl z nowym logo i przebudowaną stroną. Ma być prościej i wygodniej

Internetowa porównywarka cen Ceneo.pl wprowadziła nowe logo oraz dokonała funkcjonalnych zmian w serwisie. Dzięki nim korzystanie z platformy ma być łatwiejsze i bardziej przejrzyste.

Ceneo.pl to internetowa porównywarka cen funkcjonująca w polskiej sieci od 2005 r. Serwis pozwala na zestawianie kosztów zakupu tysięcy produktów z różnych branż znajdujących się w ofercie sprzedawców działających na naszym rynku. Firma ma siedzibę we Wrocławiu, jej właścicielami są Cinven, Permira oraz Mid Europa Partners.

Nowe logo i zmiany na stronie

Teraz poinformowano, że porównywarka zmieniła swój wygląd. Według zapowiedzi znalezienie szukanego produktu i informacji na jego temat jest teraz łatwiejsze. Układ elementów na poszczególnych stronach został odświeżony, zapewniając użytkownikom lepsze odczucia podczas ich przeglądania i korzystania z funkcjonalności.

Czytaj także: Ruch w serwisach e-commerce wzrósł o jedną piątą. Dominuje Allegro, najmocniej w górę Euro.com.pl i eObuwie

Serwis Ceneo.pl poszerzył siatkę strony, wprowadził nowe ikony, zmienił kolorystykę oraz wykorzystywaną czcionkę, dopracował i rozbudował poszczególne funkcjonalności i zadbał o szybsze ładowanie strony.

Strona główna zyskała odświeżony interfejs, dzięki któremu użytkownicy mają większą przejrzystość – pojawił się nowy czytelny nagłówek strony wraz z wyszukiwarką - a pod nią podpowiedzi, animowane banery, które w zachęcający sposób mają zwracać uwagę użytkowników, a także rozbudowana, przyciągająca uwagę sekcja z kampaniami tematycznymi. Dodano także możliwość zamieszczania reklam wideo w rozwijanym nagłówku strony.

Ceneo.pl zdecydowało się też na zmianę identyfikacji wizualnej serwisu. W nowym logotypie nie ma już charakterystycznej dla porównywarki „metki”. Jak dowiedziały się Wirtualnemedia.pl za opracowanie nowego znaku graficznego odpowiada dział rozwoju produktów Ceneo zarządzany przez Dariusza Grabowskiego.
 
Na stronie kategorii została wdrożona nowa propozycja filtrowania ofert. Ta sekcja zyskała również większą przejrzystość dzięki zmianie pozycji elementów reklamowych i nowym ikonom. Dzięki temu użytkownicy serwisu mogą szybciej znaleźć interesujące ich produkty.

Ponadto w kartach produktu wprowadzono zmiany, które mają zapewniać większą czytelność i dotarcie do najlepszych ofert. Dodano przejrzysty nagłówek z pełnymi informacjami na temat produktu (m.in. informacja o wysyłce, dostępności w sklepie, sprzedawcy oferującego produkt). Pojawiła się też nowa odsłona wariantów dla danej oferty, gwarantująca szybsze ładowanie. Dodano również odświeżone wersje zakładek Opinie oraz Pytania i Odpowiedzi z czytelniejszym wyeksponowaniem ocenianych cech produktów. Partnerzy Ceneo.pl otrzymali też możliwość odpowiadania na komentarze użytkowników, których awatary są teraz widoczne.

Dla większego komfortu i poczucia bezpieczeństwa użytkowników serwis dokonał też zmian w interfejsie koszyka. W ścieżce zakupowej został wprowadzony wyraźny podział na trzy etapy: etap związany wyborem konkretnych produktów, etap metody płatności oraz dostawy, dzięki czemu klient będzie mógł zrealizować zakupy w intuicyjny, pewny i świadomy sposób.

- Ceneo.pl to obecnie najpopularniejsza w Europie porównywarka, którą każdego miesiąca odwiedzają miliony użytkowników – podkreśla w komunikacie Dariusz Grabowski, CPO w Ceneo.pl. - Chcemy zagwarantować im bardzo szybkie dotarcie do produktów, których poszukują, a co za tym idzie zwiększać liczbę transakcji u naszych partnerów biznesowych. Jestem przekonany, że wprowadzane zmiany przysłużą się realizacji obu tych celów.

Czytaj także: Nina Mrożek i Katarzyna Jędrachowicz w Ceneo.pl

Dołącz do dyskusji: Ceneo.pl z nowym logo i przebudowaną stroną. Ma być prościej i wygodniej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl