SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ceneo.pl reklamuje się drukowaną gazetką dla klientów tradycyjnych sklepów

Internetowa porównywarka cenowa Ceneo.pl (należąca do Grupy Allegro) testowo wydrukowała i rozdystrybuowała we Wrocławiu 100 tys. egz. swojej gazetki promocyjnej - Cały czas szukamy nowych form dotarcia do potencjalnych klientów - wyjaśnia Jakub Walczak, kierownik działu marketingu serwisu.

12-stronicowa gazetka prezentuje najciekawsze sezonowe oferty sklepów internetowych prezentowane na Ceneo.pl. W połowie maja 100 tys. jej egz. trafiło do skrzynek pocztowych mieszkańców Wrocławia.

- Projekt ma charakter pilotażowy. Cały czas szukamy nowych form dotarcia do potencjalnych klientów. Gazetki promocyjne są bardzo popularne wśród osób szukających najlepszych cenowych okazji, a nie ma lepszego miejsca na takie polowanie niż nasz serwis - tłumaczy Jakub Walczak, kierownik działu marketingu Ceneo.pl. - Dzięki naszemu projektowi chcemy zaangażować te osoby, które do tej pory preferowały tradycyjne zakupy. Gazetki promocyjne są kojarzone przede wszystkim z dużymi centrami handlowymi, a my pokazujemy, że w internetowym serwisie handlowym oferta jest o wiele szersza (8 milionów produktów z 6 tys. sklepów), atrakcyjniejsza cenowo, z dostawą do domu i gwarantowaną możliwością zwrotu. Gazetka spełnia zatem także funkcję edukacyjną - uczy krok po kroku internetowych transakcji, pokazując ich prostotę, intuicyjność, wygodę i bezpieczeństwo - opisuje.

- Planujemy wydawanie gazetki kilka razy do roku, zawsze wiążąc ją mocno z najpopularniejszymi kategoriami w danym sezonie. Docelowo gazetka będzie dystrybuowana także w innych miastach - zapowiada Walczak.

W marcu br. strony Grupy Ceneo.pl (oprócz Ceneo.pl i jego wersji lokalnej należą do niej m.in. Taniomania.pl i kilka serwisów lifestylowych) zanotowały 6,4 mln użytkowników i 81,8 mln odsłon krajowych (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Dołącz do dyskusji: Ceneo.pl reklamuje się drukowaną gazetką dla klientów tradycyjnych sklepów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl