„M jak miłość” i „Barwy szczęścia” najdroższe w grudniowym cenniku TVP

W opublikowanym na grudzień br. cenniku reklamowym Telewizji Polskiej zdecydowana większość reklam kosztuje więcej niż przed rokiem. Staniały jedynie spoty przy „Wiadomościach”. Najwięcej trzeba z kolei zapłacić m.in. za obecność w blokach przed „M jak miłość” i „Barwy szczęścia”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„M jak miłość” i „Barwy szczęścia” najdroższe w grudniowym cenniku TVP
siedziba Telewizji Polskiej, fot. AKPA

Najdroższy spot reklamowy wyemitowany w grudniu w TVP kosztuje 100 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów). Ta cena dotyczy reklamy, która pojawi się w specjalnym bloku reklamowym w TVP1 po głównym wydaniu „Wiadomości”, 25 grudnia br.

Poza nim najwyższe ceny mają spoty przy serialach „M jak miłość” i „Barwy szczęścia” w TVP2. Reklama przy pierwszym kosztuje nawet 82,2 tys. zł (wobec 60 tys. zł w grudniu ub.r.),, a przy drugim – do 67,3 tys. zł (przed rokiem 47,8 tys. zł).

58,7 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy serialu „Na dobre i na złe” (czyli 5,1 tys. zł więcej niż w grudniu ub.r.).Z kolei ceny reklam przy piątkowych serialach „O mnie się nie martw” i „Rodzinka.pl”wynoszą odpowiednio: 47 tys. zł i 36,5 tys. zł. W grudniu ub.r. wynosiły 24,8 tys. zł i 19 tys. zł.

Wśród seriali, które emitowane są w TVP1 najdroższą reklamowo pozycją są niedzielne „Dziewczyny ze Lwowa”  - za emisję spotu przy tej produkcji trzeba zapłacić 45,6 tys. zł. W pierwszej połowie grudnia o tej porze TVP1 rozpocznie emisję serialu „Blondynka” - cena spotu zostanie niezmieniona.

Na reklamę przy „Ojcu Mateuszu” trzeba wydać 38,4 tys. zł (1,3 tys. zł więcej niż rok temu), a przy „Komisarz Alex” - 35,2 tys. zł.

30 grudnia br. w TVP2 rozpocznie się program rozrywkowy „Voice Kids” - spot przy nim wyceniono na 21,7 tys. zł.

TVP1 w grudniu br. będzie relacjonować zawody rozgrywane w ramach Pucharu Świata w skokach narciarskich. Spoty przy nich wyceniono w przedziale od 39 do 46 tys. zł. Przed rokiem kosztowały maksymalnie 25 tys. zł.

1 grudnia stacja będzie relacjonować losowanie grup Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Rosja 2018. Pierwszeństwo zakupu czasu reklamowego w bloku przy tej transmisji mają sponsorzy mundialu. Jeżeli zostaną wolne miejsca, za spot reklamodawcy zapłacą 20 tys. zł.

Z kolei 6 grudnia br. TVP1 będzie pokazywać mecz Ligi Mistrzów. Pozycje w blokach sprzedawane będą najpierw w drodze licytacji. W cenniku reklamy wyceniono na 45 tys. zł.

Jedyne reklamy, które w grudniu br. kosztują mniej w porównaniu z grudniem ub.r. to te w bloku przy wieczornym, głównym wydaniu „Wiadomości” w TVP1.

Spot w niedzielny wieczór kosztuje 35,5 tys. zł (wobec 48,8 tys. zł rok temu), a w dni powszednie - od 13,4 do 13,9 tys. zł (w ub.r. od 19 do 22,2 tys. zł).

Na reklamę przy serwisie sportowym trzeba wydać w grudniu br.  55,5 tys. zł w niedziele i do 41,9 tys. zł w dni robocze. Przed rokiem było to odpowiednio: 42,6 tys. zł i 34 tys. zł.

Z kolei spot przy prognozie pogody wyceniono na 50,6 tys. zł w niedziele i do 38,2 tys. zł od poniedziałku do piątku. W grudniu ub.r. było to odpowiednio 41,6 tys. zł i 30,8 tys. zł.

Biuro Reklamy TVP rozpoczyna sprzedaż czasu antenowego wg cennika od czwartku. Będzie ją prowadzić do 23 listopada. Zamówienia na pakiety KZP będą przyjmowane do 20 listopada.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online