WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Kropla Miłosierdzia” w kampanii społecznej Centrum Myśli Jana Pawła II (wideo)

„Szanuję. Słucham” w akcji Centrum Myśli Jana Pawła II o jakości dyskusji publicznej (wideo)

2017-10-10 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Centrum Myśli Jana Pawła II rozpoczęło kampanię społeczną pod hasłem „Szanuję. Słucham”. Akcja ma być próba uwrażliwienia na problem jakości dyskursu  prowadzonego w przestrzeni publicznej. Za jej realizację odpowiada agencja Delikatesy&Frykasy.

„Szanuję. Słucham” w akcji Centrum Myśli Jana Pawła II o jakości dyskusji publicznej (wideo)

Kampania „Szanuję. Słucham” wspiera tegoroczną, trzecią edycję „Dziedzińca Dialogu”, wydarzenia zainicjowanego przez Benedykta XVI i znanego na całym świecie jako „Dziedziniec Pogan”, które rusza 16 października.

Akcja ta jest próbą uwrażliwienia na problem jakości dyskursu prowadzonego w przestrzeni publicznej. - Spotkanie z drugim człowiekiem zbyt często przybiera formę konfrontacji poglądów, ocen, sądów, co w sposób naturalny kieruje rozmówców ku wzajemnej agresji. Samo zaś spotkanie zamienia się w batalię, której celem jest pokonanie przeciwnika” – mówi Michał Senk, dyrektor Centrum Myśli Jana Pawła II.

Hasło kampanii w sposób bezpośredni odnosi się do idei „Dziedzińca Dialogu”, który jest przestrzenią spotkania i rozmowy osób o odmiennych poglądach na tematy związane z najważniejszymi przestrzeniami życia: z kulturą, nauką, społeczeństwem i religią.

Jak podają twórcy reklam "koncepcja kampanii wynika z inspiracji słowami papieża Jana Pawła II zachęcającymi do szacunku dla odmienności i gotowości do dialogu". Hasło „Szanuję. Słucham.” wyraża, wypowiedziane w pierwszej osobie, postawy: tolerancji i otwartości.

Spoty zrealizowane na potrzeby kampanii, „Szanuję. Słucham” są wyświetlane od 9 października w centrum Warszawy m.in. w stacjach metra, domach towarowych Centrum, w Galerii Świętokrzyskiej, a także na monitorach w komunikacji miejskiej i w pociągach Kolei Mazowieckich. Wsparciem tych działań są aktywności na profilu Centrum Myśli Jana Pawła II na Facebooku.

Kreacja kampanii została powierzona agencji „Delikatesy&Frykasy”.

Autor: bg

Wiecej informacji: Centrum Myśli Jana Pawła II

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia