SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Centrum Praw Kobiet z kampanią społeczną o równości rodzicielskiej, w roli głównej Hubert Urbański

Agencja Dziadek do orzechów przygotowała nową kampanię "Równie dobrze" dla Centrum Praw Kobiet z okazji implementacji przez Polskę dyrektywy Work Life Balance. Tym razem poruszony został temat równości między rodzicami. W spocie gra popularny prezenter Hubert Urbański.

Celem dyrektywy Work Life Balance jest pomoc aktywnym zawodowo rodzicom i opiekunom w łączeniu obowiązków zawodowych z obowiązkami rodzinnymi. W dłuższej perspektywie ma ona na celu przeciwdziałanie zjawisku ograniczania aktywności zawodowej kobiet oraz nierówności między kobietami i mężczyznami.  

Kampania "Równie dobrze" ma informować rodziców o nowych możliwościach i płynących z nich korzyściach w związku z dyrektywą, a także wspierać zaangażowane rodzicielstwo obydwojga rodziców.

Centrum Praw Kobiet o równości rodzicielskiej z Hubertem Urbańskim

W ramach kampanii przygotowano film, który można zobaczyć na YouTube oraz na Facebooku i Instagramie Centrum Praw Kobiet. „Równie dobrze” ma konwencję talk-show, jednak pytania, które usłyszą uczestnicy, będą inne niż te, do których przyzwyczaiły nas programy tego typu. W spocie rolę główną zagrał Hubert Urbański.

Dodatkowo 17 października ruszyła kampania outdoorowa, którą można zobaczyć na ulicach Warszawy.

Za produkcję odpowiada OTO Film.

Agencja Dziadek do orzechów opracowała koncepcję kampanii, jej strategię, architekturę, a także była odpowiedzialna za przygotowanie materiałów graficznych.

- W najnowszej kampanii Centrum Praw Kobiet naświetlamy jak stereotypowe myślenie wpływa na to, co na co dzień spotyka rodziców. Nowością w komunikacji CPK jest fakt, że zahaczamy tutaj także o problemy mężczyzn, którzy generalnie nie są traktowani jako rodzice na równi z kobietami. Od mamy wymagamy zbyt wiele, ojca traktujemy jako niepełnego rodzica. Takie przeświadczenia wpływają negatywnie na obie strony. Czas wyrównać nasze spojrzenie na obowiązki mamy i taty - mówi Albert Stęclik, planner w agencji Dziadek do orzechów.

Dołącz do dyskusji: Centrum Praw Kobiet z kampanią społeczną o równości rodzicielskiej, w roli głównej Hubert Urbański

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Loop
No dobrze, równość równością, a co z przyrostem naturalnym? Co nam z tego, że będzie więcej pań dyrektorek, więcej pań kierowniczek i będą zarabiać tyle samo co panowie, co nam po tym, że przeszkolimy większą ilość ojców w kwestii przebierania niemowlakom pieluch, skoro przyrost naturalny leży i kwiczy?
odpowiedź
User
Fifi
Stereotypowa fundacja,. Sztuczny film. Bogata sekta.
odpowiedź
User
fgh
Matka i ojciec czy osoba z macicą lub siurkiem?
odpowiedź