Ceny reklam w TVN w górę, najdrożej przy niedzielnych „Faktach” i „Kuchennych rewolucjach”

W cenniku reklamowym TVN na lipiec niektóre pasma reklamowe kosztują o kilka procent mniej, a inne - o kilka procent więcej niż rok temu. Najwięcej trzeba zapłacić za obecność przy „Kuchennych rewolucjach”, programie „Projekt lady” i „Faktach”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Najdroższą reklamą w lipcu w TVN jest spot emitowany przy czwartkowych „Kuchennych rewolucjach” - kosztuje do 24,4 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.). To kilka procent więcej niż rok temu, kiedy najwyższa cena reklamy przy tym programie wynosiła 22 tys. zł.

Równie wysoką cenę ma spot przy niedzielnym wydaniu „Faktów” - też wynosi 24,4 tys. zł (wobec 24,7 tys. zł rok temu). Za emisję reklamy przy tym programie w dni powszednie trzeba zapłacić 22,9 tys. zł (rok temu 23,7 tys. zł).

Obecność reklamowa przy serwisie sportowym to wydatek rzędu 20,8 tys. zł w niedziele (19,8 tys. zł w ub.r.) i 18,3 tys. zł w dni powszednie (19,7 tys. zł w ub.r.), a przy prognozie pogody odpowiednio 18,6 tys. zł i 17,1 tys. zł (przed rokiem 18 tys. zł i 18,6 tys. zł).

Za reklamę przy programie „Uwaga!” reklamodawcy zapłacą 15,5 tys. zł (w ub.r. 17,6 tys. zł), a przy serialu „Na Wspólnej” - 22,6 tys. zł (rok temu 19,5 tys. zł).

W letniej ramówce TVN są trzy nowe produkcje: „Projekt lady”, „Dom marzeń” i „Polowanie na mieszkanie”. Reklamy przy nich kosztują odpowiednio: od 18,1 do 23,6 tys. zł, 13,6 tys. zł i 6,2 tys. zł.

W lipcu, podobnie jak w sierpniu nie ma codziennego programu „Dzień dobry TVN”, ale w weekendy stacja będzie nadawać „Dzień Dobry Wakacje” - cena spotu w tym paśmie wynosi od 2,5 do 3,6 tys. zł w soboty oraz od 3,5 do 8,2 tys. w niedziele.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Program Tomasza Sekielskiego znów zmienia dzień emisji. Powrót do starego pasma

Program Tomasza Sekielskiego znów zmienia dzień emisji. Powrót do starego pasma

Nowy kabel telekomunikacyjny przez Atlantyk ominie Stany Zjednoczone?

Nowy kabel telekomunikacyjny przez Atlantyk ominie Stany Zjednoczone?

Australia daje dobry przykład. O słuszności ograniczenia social mediów dzieciom [OPINIA]

Australia daje dobry przykład. O słuszności ograniczenia social mediów dzieciom [OPINIA]

TVP ogłosiła zasady sprzedaży na 2026 rok. Będzie premiować reklamodawców z większymi wydatkami na online

TVP ogłosiła zasady sprzedaży na 2026 rok. Będzie premiować reklamodawców z większymi wydatkami na online

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

TVN Media wprowadza zmiany dla reklamodawców na 2026 rok. Oto szczegóły

TVN Media wprowadza zmiany dla reklamodawców na 2026 rok. Oto szczegóły