Ceny reklam w TVN w górę o 5 proc. Najdroższe przy „Faktach” i „Kuchennych rewolucjach”

Ceny spotów w lipcowej ofercie reklamowej TVN są średnio o 4,9 proc. wyższe od tych sprzed roku. Najwięcej kosztują spoty przy „Faktach”, „Kuchennych rewolucjach” i „Sporcie”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

- Podwyżka ceny związana jest z wyjściem naprzeciw oczekiwaniom rynku na pojemność reklamową i atrakcyjność kontentu. TVN w wakacje stawia na bardzo atrakcyjną ramówkę. Przez cały lipiec widzowie oglądać będą premierowe odcinki serialu „Na Wspólnej” oraz programu „Uwaga!”. Na bieżąco emitowane będą weekendowe wydania „Dzień Dobry Wakacje”, połączone z „Projektem Plaża”. Relacje z eventów i innych akcji przez całe wakacje będzie przekazywał Olivier Janiak w swoim Programie „Co za tydzień” - wyjaśnia powody podwyżki cen Marcin  Bogłowski, dyrektor działu badań i rozwoju produktu reklamowego w TVN.

Najwięcej kosztują spoty przy „Faktach” (wszystkie stawki w tekście to ceny spotów 30-sekundowych, bez rabatów). Za emisję w niedzielę trzeba zapłacić 24,7 tys. zł (wobec 26,9 tys. zł rok temu), w sobotę - 19,2 tys. zł (rok temu 17,8 tys. zł), a w dzień powszedni - 23,7 tys. zł (23,2 tys. zł przed rokiem).

Za reklamę przy „Sporcie” nadawanym tuż po „Faktach” reklamodawcy zapłacą 19,7 tys. zł przy emisji w dzień powszedni, 18,1 tys. zł w sobotę oraz 19,8 tys. zł w niedzielę. Z kolei cena spotu przy „Pogodzie” wynosi odpowiednio: 18,6 tys. zł, 17,1 tys. zł i 18 tys. zł.

Obecność reklamowa przy serialu „Na wspólnej” to wydatek rzędu 19,5 tys. zł, a przy programie „Uwaga!” - do 17,6 tys. zł. W tym roku TVN pokaże ich premierowe odcinki, a nie jak to miało zwykle miejsce w okresie wakacyjnym - powtórki.

Spoty przy czwartkowych „Kuchennych rewolucjach” kosztują od 15 do 22 tys. zł, zaś przy filmach po godz. 20 - w zależności od dnia - od 10,2 do 19,2 tys. zł. W piątkowym paśmie Superkino kosztują od 14,6 do 19,2 tys. zł, w sobotni wieczór - od 10,2 do 11,5 tys. zł, a niedzielny - od 15,1 do 15,7 tys. zł.

W zeszłym tygodniu swój cennik reklamowy na lipiec ogłosiła Telewizja Polska (zobacz szczegóły).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online