Reklamy przy gali Oscarów wyprzedane, 30-sekundowy spot za 2,5 mln dolarów

Prowadząca tegoroczną transmisję z gali Oscarów stacja ABC ujawniła, że sprzedała już cały czas reklamowy przy tym wydarzeniu. Cena pojedynczego spotu sięga 2,5 mln dolarów i jest wyższa niż przed rokiem. Wśród reklamodawców pojawią się takie marki jak Adidas, Anheuser-Busch, AT&T, McDonald’s, Samsung i Walt Disney Studio.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Tegoroczna 89. gala wręczenia nagród Amerykańskiej Akademii Filmowej odbędzie się w niedzielę 26 lutego br., a transmisję z wydarzenia będzie prowadzić, podobnie jak rok temu amerykańska stacja ABC.

Nadawca potwierdził, że cały czas reklamowy towarzyszący show został już wykupiony przez marki. Cena pojedynczego 30-sek. spotu sięga 2,5 mln dol. i jest wyższa niż rok wcześniej, gdy wynosiła 1,7 mln.

Wśród reklamodawców przy tegorocznej gali Oscarów jest wiele znanych firm m.in. Adidas, Anheuser-Busch, AT&T, McDonald’s, Samsung, Walt Disney Studio, GM, Hyatt, J&J, „The New York Times”, Revlon, United Healthcare, Verizon oraz Walmart.

Nadawana w ub.r. transmisja z gali Oscarów zanotowała jeden z najsłabszych wyników oglądalności na przestrzeni dwóch dekad – show obejrzało 34,4 mln widzów. Pomimo tego, według informacji Kantar Media ABC w sumie zarobiła na reklamach ponad 115 mln dol.

Dzięki podpisanej w ub.r. nowej umowie ABC będzie nadawać transmisje z gali Oscarów do 2028 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej