SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Change Communications wygrywa przetarg Plusa. Mumio znika z reklam

Agencja Change Communications Warsaw przejmuje od PZL obsługę reklamową sieci Plus w zakresie ATL. Nowa kampania będzie utrzymana w nowym formacie kreatywnym, już bez udziału kabaretu Mumio.

Change Communications Warsaw wywalczyła obsługę Plusa w zakresie kreacji i realizacji ATL-owych kampanii reklamowych w przetargu prowadzonym od marca br. Polkomtel uzasadnia, że „zaprezentowana przez tę agencję strategia i ogólna koncepcja kreatywna w największym stopniu odpowiadały oczekiwaniom co do nowego sposobu komunikacji marki Plus”. Operator nie informuje, które inne agencje brały udział w tym przetargu ani na jak długo podpisano umowę z Change Communications.

Poprzednio reklamy Plusa przez prawie dekadę przygotowywała agencja PZL. Od 2005 roku w kampaniach sieci występowali członkowie kabaretu Mumio. Reklamy z ich udziałem były utrzymane w żartobliwej, lekko absurdalnej konwencji i szybko stały się popularne, m.in. dzięki zabawnym grepsom i powiedzonkom. Ogółem kabaret wystąpił w ponad 100 spotach Plusa. Niektóre z nich zostały nagrodzone w konkursach KTR i Effie. Ostatnią były emitowane we wrześniu reklamy Samsunga Galaxy S III w Plusie (obejrzyj je).

>>> Iwo Zaniewski, dyrektor artystyczny PZL, o początkach współpracy z Mumio przy reklamach Plusa

Nowa kampania sieci - przygotowana już przez Change Communications i promująca ofertę świąteczną - będzie utrzymana w nowym formacie kreatywnym. Zabraknie w niej już kabaretu Mumio, których w reklamach Plusa pojawiał się od 2005 roku.

Dołącz do dyskusji: Change Communications wygrywa przetarg Plusa. Mumio znika z reklam

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kika
Te ostatnie reklamy były tak denne, że wręcz zniechęcały do zakupu. Jak mi się reklama nie podoba, to głosuję portfelem. Jest tyle porównywalnych produktów w podobnych cenach, że nie muszę kupować tych, których reklamy mnie denerwują.
Czasami mam wrażenie, że twórcy reklam traktują konsumentów jak idiotów, albo sami są takimi idiotami, że nie zdają sobie sprawy z tego, że ich reklamy nie są ani śmieszne, ani mądre, ani dowcipne, ani rzeczowe, tylko bezgranicznie prymitywne. Prawdopodobnie odzwierciedlają poziom umysłowy ich "tfurcuf"..
odpowiedź
User
słąwek
Nareszcie !
odpowiedź
User
ekspert
lekko w szoku.
odpowiedź