Change Integrated nie będzie już reklamować Canal+ i Cyfry+. Poszło o lemura

Change Integrated zrezygnowała z kompleksowej obsługi reklamowej Canal+ Cyfrowego. Agencja i nadawca telewizyjny mieli różne wizje rozwoju marek Canal+ i Cyfra+.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozbieżności między Change Integrated a Canal+ Cyfrowym nasiliły się po ostatniej kampanii Cyfry+, której bohaterem był lemur wspomagany głosem przez Borysa Szyca (zobacz tę reklamę). Przedstawiciele agencji przyznają, że mają zupełnie inną wizję rozwoju tego brand hero niż klient, dlatego zdecydowali się zakończyć z nim współpracę. Firmy nie informują, jaki jest okres wypowiedzenia tej umowy, dlatego nie można wykluczyć, że w mediach pojawią się jeszcze reklamy Canal+ i Cyfry+ przygotowane przez Change Integrated.

Change Integrated obsługiwała reklamowo oba brandy w zakresie ATL od połowy ub.r., przejmując zlecenie od Ogilvy Action (więcej na ten temat). Umowa została podpisana na dwa lata.

Nie wiadomo, w jaki sposób ani kiedy Canal+ Cyfrowy wybierze nową agencję reklamową. Rzeczniczka firmy odmówiła komentarza na ten temat.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"