SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Change Serviceplan wygrywa przetarg na kampanię reklamową Pudliszek

Agencja Change Serviceplan, należąca do Group One, wygrała przetarg na realizację kampanii reklamowej koncentratu pomidorowego Pudliszki (HJ Heinz Polska).

W ramach wygranego przetargu, agencja zrealizuje kolejną odsłonę kampanii pod szyldem „Ten smak nie jest kwestią przypadku!”. Firma nie precyzuje, kiedy kampania wystartuje.

Change Serviceplan (wcześniej jako Change Integrated) ma już na koncie kilka realizacji dla Pudliszek, w ramach platformy komunikacyjnej „Ten smak nie jest kwestią przypadku!”.

Change pracuje dla marki od 2013 roku. Wtedy reklamowała ketchup tej marki, rok później zaś makaron Bogactwo Błonnika. W 2015 roku agencja współtworzyła kampanię ketchupu Pudliszek.

Dołącz do dyskusji: Change Serviceplan wygrywa przetarg na kampanię reklamową Pudliszek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl