SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

11 kwietnia odbędzie się Polski Dzień Radia. Najwięksi nadawcy tego dnia wyemitują drugi wspólny Charytatywny Blok Reklamowy

W środę, 11 kwietnia 2018 roku minie rok od startu akcji „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego. Tego samego dnia, podobnie jak przed rokiem, odbędzie się Polski Dzień Radia. Z tej okazji wyemitowany zostanie drugi wspólny Charytatywny Blok Reklamowy.

Specjalny blok reklamowy pojawi się w tym samym czasie na antenach nadawców zrzeszonych w projekcie - Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF, Grupy ZPR Media oraz Polskiego Radia (w sumie w 164 rozgłośniach ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych).

Spoty reklamowe będą nadane w porannych pasmach, pomiędzy godziną 8.00 a 8.30. Przekaz reklamowy dotrzeć ma w ten sposób - według szacunków - do ponad 7,5 mln słuchaczy.

Koszt 30-sekundowego spotu wyemitowanego na wszystkich antenach wynosi 20 tys. zł. (plus VAT). Łącznie nadanych zostanie sześć półminutowych reklam.

Całkowity dochód z drugiego Charytatywnego Bloku Reklamowego ponownie przeznaczony będzie na rzecz Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie, które pomaga przywracać dzieciom słuch i integrować je ze środowiskiem, aby w przyszłości mogły funkcjonować na równi ze słyszącymi.

Ubiegłoroczna akcja - przeprowadzana podobnie jak teraz pod hasłem „I love radio” - przyniosła kwotę 120 tys. zł. Dzięki środkom przekazanym wówczas Stowarzyszeniu, uruchomiony został programu rehabilitacji dzieci z wadą słuchu po przeszczepach implantów słuchowych. Odbył się także turnus rehabilitacyjny w Mrzeżynie, w którym wzięło udział kilkadziesiąt dzieci.

Podczas Dnia Radia nadawcy wyemitują również skoordynowane audycje poświęcone radiu oraz specjalne serwisy informacyjne, a także zorganizują liczne konkursy z nagrodami.

Dzień Radia jest obchodzony w Polsce 11 kwietnia, ponieważ tego dnia w 1923 roku zarząd Stowarzyszenia Radiotechników Polskich uchwalił swoją pierwszą opinię w sprawie wytycznych do ustawy radiotelegraficznej. Stacja nadawcza Polskiego Radia w Warszawie zaczęła nadawanie 1 lutego 1925 roku. Akcja „I love radio” - prócz wsparcia Stowarzyszenia - ma także na celu popularyzację radia jako efektywnego medium reklamowego. Organizuje ją wspólnie pięciu nadawców radiowych: Grupa Eurozet, Grupa Radiowa Agory, Grupa RMF, Grupa ZPR Media oraz Polskie Radio.

 

Dołącz do dyskusji: 11 kwietnia odbędzie się Polski Dzień Radia. Najwięksi nadawcy tego dnia wyemitują drugi wspólny Charytatywny Blok Reklamowy

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bydgoszcz
Czy Pan Wiktor wyraził na to zgodę?


A, dopiero doczytałam, że chodzi i duże stacje radiowe
odpowiedź
User
Ech
Pan Wiktor też, ciućmoku, bo to wszyscy nadawcy. Dlaczego Wy go tak nie lubicie?
odpowiedź
User
Krasawica
Polski dzień radia reklamuje się angielskim sloganem?
Kolonia, naprawdę kolonia.
Sorry :) - bantustan.
odpowiedź