SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Edyta Górniak reklamuje lakiery do paznokci ChiodoPRO

Pod hasłem „My Life, My Choice, My ChiodoPRO” ruszyła kampania z udziałem piosenkarki Edyty Górniak reklamująca lakiery hybrydowe do paznokci ChiodoPRO (produkowane przez firmę Magnificco). Akcję przygotowała agencja Kuźnia PR.

Article

- W ramach kampanii „My Life, My Choice, My ChiodoPRO” prezentujemy osiem linii lakierów hybrydowych współtworzonych przez Edytę Górniak. Ponieważ każda „kobieta zmienną jest”, kolekcje zostały stworzone tak, aby nadążać za tempem życia naszych klientek - opisuje Marek Moroz, prezes Magnificco. - Zależało nam, by ta odsłona ChiodoPRO była odpowiedzią na ich zróżnicowane potrzeby i jednocześnie dawała im gwarancję najwyższej jakości. Dzięki dopracowanej w każdym detalu formule nasze lakiery są niezwykle trwałe i niezawodne we wszystkich sytuacjach, w jakich musi się odnaleźć współczesna kobieta - dodaje Moroz.

Jest to druga akcja reklamowa marki ChiodoPRO z udziałem Edyty Górniak.

Kampania obejmuje działania public relations oraz z zakresu marketingu internetowego (m.in. we współpracy z influencerami). Ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy.

Za przygotowanie strategii komunikacji i realizację działań odpowiada agencja Kuźnia PR.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Edyta Górniak reklamuje lakiery do paznokci ChiodoPRO

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing