Choreograf “Tańca z gwiazdami” naczelnym nowego pisma o tańcu

We wrześniu br. na rynku pojawi się dwumiesięcznik lifestylowy o tańcu “Place for Dance”, które wydawać będzie spółka T.a.l.i.o.n. we współpracy z G+J Polska. Jego redaktorem naczelnym został choreograf “Tańca z gwiazdami” Maciej Zakliczyński.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Wydawca wprowadzenie tytułu do sprzedaży tłumaczy rosnącą popularnością tańca w naszym kraju. Jak podano komunikacie, “w Polsce ponad 3 mln osób miesięcznie wpisuje w wyszukiwarce internetowej słowa „taniec” lub „nauka tańca”. W ciągu ostatniego roku ponad milion Polaków zadeklarowało chęć rozpoczęcia nauki tańca, a do szkół uczęszcza już ponad 400 tys. osób”. “Place for Dance" adresowany będzie do zainteresowanych tańcem kobiet i mężczyzn w wieku 25+, mieszkańców miast, z wykształceniem średnim i wyższym.

Magazyn będzie zawierał m.in. wywiady z tancerzami, choreografami i reżyserami widowisk tanecznych z całego świata, sylwetki ludzi, dla których taniec jest stylem życia, taneczne historie zarówno mistrzów tańca, jak i osób początkujących, a także reportaże z tanecznych wydarzeń oraz praktyczne porady instruktorów i pedagogów tańca.  Tematyka   dwumiesięcznika obejmować będzie również lifestyle związany z tańcem: urodę, zdrowie, modę, dodatki biżuteryjne, fitness, sport, podróże, motoryzację, finanse, ubezpieczenia, komunikację, rozrywkę czy muzykę.

Redaktorem naczelnym pisma został znany choreograf Maciej Zakliczyński, pracujący m.in. przy programach TVN-u “Taniec z gwiazdami” i “You Can Dance”. Wydawcą “Place for Dance” jest Anna Garwolińska, założycielka i partner zarządzający agencji PR Glaubicz Garwolińska Consultants. Wśród współpracowników magazynu będą m.in. Michał Piróg, Filip Łobodziński i Monika Jaruzelska, a w skład rady programowej pisma weszli najwybitniejsi znawcy tańca.

“Place for Dance” liczyć będzie 100 stron, wydrukowanych w formacie 230x297 mm, ukazywać się będzie w nakładzie 30 tys. egz., a jego cena wynieść ma 9,99 zł. Pierwszy numer pisma pojawi się w sprzedaży 15 września br. Tytuł poza punktami sprzedaży prasy będzie można nabyć też w szkołach tańca.

G+J Polska jako współwydawca magazynu wspierać będzie spółkę T.a.l.i.o.n. przy jego produkcji oraz odpowiadać będzie za sprzedaż reklam w „Place for Dance” W mediach należących do G+J dwumiesięcznik będzie również promowany. Poza tym promocja tytułu obejmie działania public relations, realizowane przez agencję Glaubicz Garwolińska Consultants.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa