Ogilvy&Mather przygotuje nową strategię komunikacji marki Hit

Agencja reklamowa Ogilvy&Mather rozpoczyna obsługę marki ciastek Hit (produkowanych przez Bahlsen Polska). Przygotuje nową platformę komunikacji tego brandu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ogilvy&Mather przygotuje nową strategię komunikacji marki Hit

Agencja Ogilvy&Mather wygrała przetarg firmy Bahlsen Polska na opracowanie nowej platformy komunikacji marki ciastek Hit. Firmy nie podają, ile i które inne agencje brały udział w przetargu. Nie podają również, na czym będą polegać zmiany w strategii komunikacji tej marki i kiedy ruszą działania reklamowe przygotowane w oparciu o nową strategię.

Dotychczas, przez wiele lat ciastka Hit reklamowane były w połączeniu z motywami imprezy i dobrej zabawy. W kampanii realizowanej dwa lata temu „robiły imprezę”, z kolei rok wcześniej bohaterem ich reklam był łoś, który „mógł powodować imprezy”. Dwa lata temu za realizację kampanii marki Hit dla Bahlsena odpowiadała agencja Brainbox.

Marka Hit to już drugi brand z portfolio Bahlsen Polska obsługiwany przez agencję Ogilvy&Mather. W ub.r., również w wyniku przetargu, agencja rozpoczęła obsługę strategiczną marki Krakuski.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej