Ciekawość Czerwonego Kapturka w nowej reklamie Redd’s (wideo)

W telewizji, kinach i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Redd’s (Kompania Piwowarska). Akcję pod hasłem „Ciekawość pierwszy stopień do Redd’sa” przygotowały firmy Grey Group, Dragon Rouge, The Mill, Starcom i Q&A Consulting.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Pierwszym elementem nowej kampanii piwa Redd’s jest spot telewizyjny pod tytułem „Ciekawość pierwszy stopień do Redd’sa”. Fabuła reklamy nawiązuje do postaci Czerwonego Kapturka, który spotyka oczywiście wilka, ale ostatecznie wiedziony ciekawością trafia na szaloną imprezę.

– Redd’s jest blisko swoich konsumentek i interesuje się wszystkim tym, co kobiece. Dlatego w tym roku zachęci kobiety do odkrywania i pobudzania własnej ciekawości – opisuje Tomasz Kanton, brand PR manager w Kompanii Piwowarskiej.

Spot z Czerwonym Kapturkiem nakręcono w Kapsztadzie z udziałem wilczycy Fudge. Kolorystykę filmiku przygotowało londyńskie studio The Mill.

Reklama od 26 kwietnia jest emitowana w stacjach telewizyjnych, serwisach internetowych oraz kinach. W dalszej części kampania – zaplanowana na kilka miesięcy – obejmie m.in. działania BTL o charakterze eventowym.

W Polsce za akcję odpowiadają agencja reklamowa Grey Group (koncepcja kreatywna), agencja Dragon Rouge (kreacja limitowanych opakowań Redd’s), dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów) oraz agencja Q&A Consulting (działania PR).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu