SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Unilever wprowadza Cif ecorefill, nowy rodzaj środka czyszczącego

Cif ecorefill to nowy rodzaj środka czyszczącego, który Unilever wprowadził na brytyjski rynek. Jego główną zaletą ma być wydajność i mniejszy wpływ na środowisko w porównaniu z innymi środkami czyszczącymi.

Cif ecorefill to 10-krotnie skoncentrowany wkład, z którego klienci mogą korzystać do końca życia. Jedyne co trzeba zrobić, to uzupełniać znane już Cif Power & Shine o nowy wkład Cif ecorefill.

Jak podkreślają specjaliści Unilevera, celem produktu jest zmniejszenie plastikowych odpadów i gwarancja używania jednej butelki Cif przez całe życie. Jeśli opakowanie rozpadnie się wcześniej, producent zapewnia, że bezpłatnie dostarczy nowe.

Unilever stawia na ograniczanie plastiku

Skoncentrowany wkład można samodzielnie rozcieńczać w domu bez wpływu na wydajność produktu. Do wytwarzania wkładu Cif ecorefill wykorzystywane jest o 75% mniej tworzyw sztucznych niż do produkcji popularnych butelek środków czyszczących. Po zdjęciu plastikowej etykiety, wkład Ecorefill nadaje się w 100% do recyklingu.

Unilever do 2020 roku chce, by wszystkie części butelek w spray’u i wkładu były wykonane w 100 procentach z plastiku pochodzącego z recyklingu.

- Wprowadzenie Cif ecorefill pomoże zmniejszyć ilość odpadów z plastiku - mówi Gemma Cleland, VP Homecare, Unilever UK & Ireland - Nasze badania pokazują, że dwie trzecie z nas czuje się winnych, kiedy wyrzucamy plastik. Konsumenci szukają łatwych alternatyw, które mogą mieć pozytywny wpływ na otaczający nas świat. Uważamy, że najlepszym miejscem na rozpoczęcie działań jest dom - dodaje menadżerka.

Dołącz do dyskusji: Unilever wprowadza Cif ecorefill, nowy rodzaj środka czyszczącego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl