Kampania „Powiedz to piosenką” zachęca do przesyłania sobie mailowo i telefonicznie fragmentów cytatów tekstów polskich i zagranicznych przebojów, umieszczonych też na butelkach i puszkach Coca-Coli (przeczytaj więcej i obejrzyj spot).
W ramach outdoorowej części akcji na 35 citylightach należących do Clear Channel Poland, na których umieszczono plakaty promujące kampanię, zainstalowano urządzenia zapewniające dostęp do internetu mobilnego za pomocą technologii Wi-Fi. Po połączeniu się z siecią użytkownik ogląda spot Coca-Coli i zostaje przekierowany na stronę Powiedztopiosenka.pl, gdzie może przesłać znajomym cytat z wybranej piosenki.

Citylighty z WiFi znajdują się w 11 głównych aglomeracjach: Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście, Warszawie, Wrocławiu i na Górnym Śląsku. Kampania potrwa miesiąc.











