SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Clear Channel Poland z nowymi ekranami reklamowymi

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland powiększa sieć elektronicznych powierzchni reklamowych. Digitale są już dostępne w siedmiu galeriach handlowych - właśnie zamontowano jest w Centrum Riviera w Gdyni.

Digitalowe nośniki reklamowe Clear Channel Poland są już dostępne w siedmiu galeriach handlowych: w czterech w Warszawie (Galeria Mokotów, CH Arkadia, Wola Park oraz CH Wileńska), dwóch we Wrocławiu (Park Bielany Wrocławskie oraz CH Magnolia) oraz w Centrum Riviera w Gdyni, gdzie właśnie jest zainstalowano.

Jest to łącznie 114 elektronicznych powierzchni reklamowych na 58 totemach z wbudowanym 65-calowym ekranem LCD. Nośniki umieszczane są w strategicznych punktach galerii, umożliwiających dotarcie do 100 proc. odwiedzających: w ciągach komunikacyjnych, przy schodach ruchomych i windach oraz w strefach wypoczynkowych. Przekaz reklamowy może być dostosowany do pory dnia, do dnia tygodnia, weekendu czy pogody.

Jak podaje Clear Channel, sieć generuje obecnie 92 mln odwiedzin rocznie. Na całym świecie firma obecnie oferuje ponad 5 tys. ekranów elektronicznych w 200 galeriach handlowych w 19 krajach.

Dołącz do dyskusji: Clear Channel Poland z nowymi ekranami reklamowymi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl