Cloud Technologies z danymi od GfK o zainteresowaniach internautów

Koncern badawczy GfK rozpoczął współpracę z firmą Cloud Technologies. Dostarcza jej dane demograficzne internautów, co ma zwiększyć efektywność targetowania kampanii reklamowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy GfK będzie dostarczał do OnAudience.com należącej do Cloud Technologies platformy DMP dane demograficzne internautów, takie jak m.in. wiek, płeć, dochód, wykształcenie, status zatrudnienia, wielkość miejscowości, korzystanie z usług finansowych czy serwisów VoD. Ogółem będzie przekazywać informacje o 145 cechach użytkowników.

Dostarczane dane w połaczeniu z tzw. audience data, czyli wielkimi, nieustrukturyzowanymi zbiorami cyfrowych informacji o internautach, mają pozwolić Cloud Technologies na bardzo dokładne określanie grup docelowych i skuteczne dostosowywanie reklam. Mediaplanerzy będą mieć możliwość targetowania grup docelowych na bazie zarówno zmiennych demograficznych, jak i behawioralnych.

Dane są już dostępne na platformie DMP OnAudience.com należącej do Cloud Technologies oraz na wiodących platformach DSP: Adform oraz DoubleClick, umożliwiających reklamodawcom i agencjom kupowanie reklam w modelu programmatic.

- Dane demograficzne wykorzystywaliśmy już wcześniej w naszych analizach, jednak te pochodzące od GfK, są znacznie bardziej precyzyjne. Nasz partner posiada duże, reprezentatywne panele konsumenckie, budowane od wielu lat na bazie rekrutacji offline. Takie podejście zapewnia pełną weryfikację potencjalnych panelistów, co przekłada się na bardzo wysoką rzetelność zbieranych danych demograficznych. W ten sposób możemy tworzyć wiarygodne profile demograficzne i łączyć je z profilami behawioralnymi. W efekcie maksymalizujemy skuteczność targowania reklam online - opisuje Piotr Prajsnar, prezes Cloud Technologies.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii